Kızlar kızım 52 günlük bugün sabah kalkınca bi baktık sesi kısılmış birkaç gündür gazdan dolayı çok ağlıyordu üşütme konusunda da aslında kalın giydirip klimayı bile açıyorum ki hasta olmasın diye başına gelenn varmı neden olur ne yapmak gerekir çok üzülüyorum 😔