zeyneplina462_ evet evet taş gibiydi benim sonradan yumuşuyor orası canım, ben basamıyordum üstüne sol taraftaydı benim de düğümlerim inanılmaz bir yanma oluyordu yumru gibi sertti 2 hafta sonra düzeldi, süt veriyorsan günde 4 e kadar parol içebilirsin benim doktorum öyle demişti öyle idare ettim üç buçuk ay oldu benimde arada sızlıyor ayaklarım çıplak olunca