Benim oğlumda da var ne yazıkki atopik 😔 çocuğum daha 2 aylıkken deli gibi kaşınıyordu kafası vücudu kıpkırmızıydı bizde mustelanın kreminde çare bulduk bioderma da kullandım coresatin diye bir krem kullandım ama hiçbiri tamamen çözüm olmadı şu anda 6 aylığız yüzünde hala var kırmızı kırmızı. Ama vücudu geçti o da sanırım deterjandan dolayı bende sabun tozu kullanıyordum sonradan sıvı deterjana geçtim göbeğindekiler kayboldu ve o gün bugündür öyle aman aman bi kızarıklığı yok sadece kovdum yerlerinde oluyor onu da sürekli nemlendiriyorum. Birde ben günde 8-9 kez sürerdim krem. Biraz karışık oldu galiba ama neyse 😉