Merhaba anneler bebeğim 4,5 aylık ve bana çok bağlı bi bebekti benden başkasına zor gider biri alırsa ağlardı falan. Ameliyat olmam gerekiyordu bu yüzden bebeğimden ayrı kalmak zorundaydım 2 gün ve 2 günün sonunda eve döndüğümde ilk gün normaldi ama sonraki günler bebeğim bana resmen tavır yapmaya başladı ben seslenince bakmıyor bana bakarsa gülmüyor ama aynı anda bi başkası olursa ona gülücükler saçıyor etrafta başkası varsa sürekli onu takip ediyor nasıl geçer bu durum çok üzülüyorum 🥺