Oğlum 18.5 aylık gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum dün gece iki kerek emzirdim bugün bi kere emzirmeyi düşünüyorum sonra tamamen kesmeyi düşünüyorum. Gün içinde inat etti emmedi tam uykuya dalacak emmek istiyor ben de vermiyorum memeyi ağlıyor şu an . Bugün gündüz uykusuna da yatmadı sabah 8de kalktı bu saat oldu hiç uyumadı daha ne yapayım bilmiyorum artık sinirlerim dayanmıyor 😞