2mmom ANM19 dişler ne durumda😄 biz çıkardık rahatladık derken şimdi yenisi geliyo😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sanırım dişler bitene kadar rahat yok😫😫😂😂
ANM19 2mmom yaa diş filan yok ortada😫Uyku aynı felaket ama diş belirtisi hala yok diş etinde.Bi bakar mısınız siz de resimag.com/p1/2be90fe8df9.jpeg
2mmom ANM19 açılmıyo tekrar atar mısınız? Zaten baktığımda anlayamıyorum bende bi süre sonra diş yeri açılır gibi oluyo bi hafta falan sonra ucu görünüyo onunda iyice çıkması uzun sürüyo bekle bekle gelmiyo😫😄 uykusuz geceler 😴