Fatmannny bizde 14 aylığız mesela geçen ay anne baba mama dede abi aba gel kedi diyordu 10 gündür sadece mama anne baba diyor 🤷♀️ eğer ilgilendiği bir şey yok ise seslendiğimde bakar göz teması kurar direk. Bakmadığında ben atta gideceğim diyorum hemen bakıp ağlıyor. Birşeyleri al dediğimde alır bunu babaya götür anneye götür deriz çoğunlukla getirir, alkış yapar ama ben dediğimde yapmıyor ya kendisi yapmak isteyince yada babası söylediğinde yapıyor, saklambaç oynamayı çok seviyor kahkahalara boğuluyor hemen oyuncaklarla pek ilgisi yok fotoğraf kitap albüm bunlarla ve oyun sepetini doldurup boşaltmayı seviyor. 10 gündür desteksiz yürüyor korkuyor ama yürüyor ,hiç emeklemedi birde tutunup kalkmıyor dizlerinin üstüne anca kalkabiliyor bende buna takılıyorum , birkaç kez yaptı ama bu ara yapmıyor , illa tabure gibi birşeye oturursa biryerlere tutunup kalkıyor, 8 dişi var 9. Yolda. Anne baba nerde dediğimizde bakıp bize güler fotoğraflarda sorduğumuzda anne babayı işaret parmağı ile üstüne götürüp gösterir ama acıktıgında işaret etmez mama der mutfağa gider, şunu mu bunu mu istiyorsun annecim dediğim de işaret etmiyor takılıyorum biraz bende buna. Bu araba mı diyorum hemen işaret parmağını arabanın üzerine koyuyor. Baybay yok birkaç kez yaptı sadece, cici yapmayı biliyor arada yapıştırıyor 🤣🤦♀️. Bu arada dişler birden geliyor mesela bizim 4 ü aynı anda çıkmıştı.