Merhabalar kızım 21 günlük oldu bugün gözünde hafif sarılıklar var ve gitmedi, kakasını ve gazını çok zor çıkarıyor gürültülü şekilde ama yaptığında çok az yapıyor ishal tarzında yediklerime de dikkat etmeye çalışıyorum ama doktor 9 aya kadar devam edebilir kendini sıkması karın kaslarını güçlendiriyor dedi. 2.konu kafa yapısı bi yanı normal yuvarlakken diğer tarafı düz gibi geliyo sürekli de değiştiriyoruz yatma şeklini sağ sol şeklinde, geçmezse beyinciye götürün dedi. Benim gibi yaşayan anneler var mı? Fikir bilgi verebilecek olanlar?