Denizyigit Merhaba güzel anneler. Bebeğim 20 günlük bir haftadan beridir gözü sürekli çapaklanıyor acil doktoru ilaca gerek olmadığı demlenmiş soğuk çay ile silmemi söyledi kaç zamandır yapıyorum ama geçmiyor varmı önerisi olan yada aynı durumu yaşamış olan.
Kereminannesiii Denizyigit göz kanalında tıkanıklık var muhtemelen bir göz doktoruna görünün damla veriyor birde gergin masaj yapmak gerekiyor bu konuda Bilgi veriyor. Bizde de durum aynı 3 aylık olduk
balannesiii Denizyigit benim bebeğimdede vardı canım ılık suya ince ağız bezini batırıp onunla alıyordum 1 ay böyle devam etti sonrasında kendiliğinden geçti😑
hilaleo Denizyigit bende damla çay kullandım masajda yaptım 45 günden fazla geçmedi tek çareyi sütümle pansuman yapmakta buldum tek seferde geçti çok şükür
[silindi] @Denizyigit çoğu bebekte bu durum olabiliyor gerçekten. Küçük oldukları için tıkanıklık oluyor ama geçer merak etmeyin. Siz doktora gidin göz damlası verirler birde arkadaşın dediği gibi masaj yapabilirsin
Ikra5965 Denizyigit arkadaşlar benim kızım 5 aylık ilk üç ay hep böyleydi çapaklıydı Ve yaşarıyordu.Dünya göz Hastanesine tam götürecektim randevu bile aldım kendi kendine geçti göz masajı yaptım ve çapaklandığında Tobsin diye bir göz damlası var onu kullandım 3. Aydan sonra tamamen geçiyor merak etmeyin
Zhdsgn Merhaba arkadaşlar benim.kizimin 4 aylık hala geçmedi masaj yapiom krem.suruom ama.yok gecmio umarım sizin hemen geçer
Sblaksy Denizyigit masaj yapın hergün 4 defa her defasında 10 kere iki işaret parmağınızı aynı anda göz çukuruna bastırın hafif burnunun aşağısına doğru çekin birebir etki etti bizde 35 günlüğüz ☺️
Denizyigit Dilerim kim bu döküntüyü yaşıyorsa iyi olur. Bütün bebişlermiz iyileşir inşallah. Ne güzel Burda fikir alışverişi oluyor sevdim bu programı