elif2424 E bebekten almayı düşünüyorum ama 925 ayar ve 999 ayar var farkları ne hangisini almam lazım
printhelloworld elif2424 gümüş oranı 999 da daha fazla bu da iyileştirmeyi daha iyi yapıyor 925 olanda başka metaller daha fazla var o yüzden 99 olanı almanızı öneririm ben de baby me 999 almıştım çok memnun kaldım
MerveKantekin23 elif2424 benim hiç ihtiyacım olmadı canım ilk başta her emzirmeden sonra lansinoh krem sürdüm çok tahriş oldu bi kez sıvı yağ sürüp makyaj temizleme pamuğu ile ara ada hep sildim geçti çok şükür bidaha da olmadı bişey
miray_85 Bende 925 olandan aldim ve genelde buzluga koyup sonrasında kullandim daha iyi oldu.tabi ekstra lansinoh gögüs ucu kremi, zeytinyagi ve arko krem ile destekledim pek acımadan atlattim o dönemi 😊
btlkilic elif2424 e bbek 999 aldım güzelmi güzel evet ama naparsanız yapın o gögüs acıyor ve yara oluyor
minnakkuzuu Ben de çok memnun kaldım yüksek ayar olanından, başka da hiçbir şeye ihtiyaç duymadım kurumasına engel oldu bu de gümüşün iyileştirici özelliğiydi kesinlikle parasını hak ediyor
balimiscat Bende ebebekten 999 aldım lansinoh krem sürdüm kapattım çok şükür hiç yara olmadı 2-3 hafta sonra takmayı bıraktım gayet iyiyim 🥰
bbmoms elif2424 999 kullandım hiç bir sorun yaşamadım tek bir kere bile yara olmadı 2 yaşına kadar emdi zor birakti hatta iyi ki dedim
bbmoms sedaka şöyle söyleyeyim doğumdan önce aldım ben hamileliğin son 1 ayında falan kullandım doğumdan sonra da bebek tamamen emmeyi öğrenene kadar kullandım bir buçuk iki ay diyeyim size 2 aylık olana kadar kullanmışımdır ara ara ondan sonra emmeyi öğrenince yani bıraktım sonradan artık yarı olma şeyi kalmıyor zaten ortada
bbmoms sedaka yarınız varsa ya da oluşacak gibi ise eğer bence hiçbir şey için geç değil yani alabilirsiniz hala