Mesela bebeğinize veya çocuğunuzla markete gittiniz (zincir marketler ) bebeğiniz orda kraker veya başka bir şey için ağladığında ( sorum bunlardan verenler için)🙂 açıp eline 1 tane veriyor musunuz kasada zaten ödeyeceğim diyerekten . Ben bunu yaptığım için çocuğum hayati boyunca hep isteidgi hemen olsun isteyecekmis veya sabirsiz bir çocuk olacakmış (2 yaşında) düşününce evet olabilir aslında diyorum ama her zamanda böyle olmuyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda merak ettim