Alya-Sena Alyanrcn her bez her bebege yaramiyor malesef ben bimin bezini buyuk kizimada kullandim suan bebegimede kullaniyorum dogdugundan beri (15ay20gunluk) cok memnunum
Aslananne1 ceylan34 doğrudur canım benimde arkadaşım kullanıyor oda çok memnun doğduğundan beri kullanıyor hiç başka bez denemedi bnde denedim biminkini bizde pişik yaptı primaya geçtik bebekten bebeğe değişiyor demek
ceylan34 Aslananne1 aynen değişiyor kuzenim ogluna her markayı kullanıyor ama hiç pişik vs olmadı bebeklerden bebege çok fark oluyor 🤗
Yigitefe_23 Meri-Mel banada Sleepy büyük geldi boyu 5 numara kullanıyorum molfixten büyük yapısı daha iyi geldi oğluma
Meri-Mel Alyanrcn Biz de de çok nadir taşma oluyor ben molfiks de denemiştim onda da oluyordu yani her bezde olabilir tabi her seferinde değil