Kizlar 5 aylık oglum geçen haftadan beri aşırı ağlıyor saat 4 de geldimi susturamiyoruz iki defa acile gittik karın rotgeni çektiler gazı var dediler dün de götürdüm yine rotgen çektiler kanda aldılar hiç enfeksiyon değil ama gazı var dediler . Ne yapicam bilmiyorum dün uykudan aniden uyandi artık ağlamaktan sesi kısıldı kalbi duracak diye korktum bir anne olarak çok çaresizim . Bu durum yaşayan var mı yarin çocuk doktoruna götüreceğiz . Atak dönemi diyorlar ama 5 ayına girdim artik . Uykusu dan anı sicriyir ellerini açıyor yanlarına ben çok korkuyorum