g5kaplumbag Kızım 3 aylık bugun ilkkez gunduz 12 den 5 e kadar uyudu halen uyuyor iki kere mama yedı uyurken uyandırıyorum tekrar uyuyor sasırdım sızce cok mu uyuyor yoksa alışkın olmadıgım için mi çok geliyor?
Biumuttt g5kaplumbag mamasını yiyip uyuyrsa elleme 😂valla keyfini çıkar ben zar zor yatryrm seninki ne güzel uyuyor
tomvejerry g5kaplumbag canım benimde oğlum bir kere öğlen 1den 5e kadar emip emip uyumuştu ikincisi olmadı 😅bırak uyusun