Bennnn aynı durumdayım.Akşam 9 da uyur sabah 9 da kalkardı.Gece bir kez uyanırdı beslerdim tekrar kendisi uyurdu.Şimdi ne 9 da uyuta biliyorun ne de gece uyuyor.Her yarım saatds bir ağlayarak uyanıyor uykudan bittim artık.Üstelik atak haftasında değiliz.Az önce post açtım bu konuyla ilgili