Benimde 8 aylık bir oğlum var doğumdan 2 ay sonra adet görmeye başladım düzenli bir şekilde ilerliyordu bu ay 8 gün gecikti test yapmaya gerek duymamıştım kendimden eminim diye sonra dedim ki ne stres yapıyorsun yap bi test zaten hamile değilsin korundun en azından hamilelik düşüncesiyle kendini yeyio bitirme… Neyse test yaptım ve yine yangınlar yine ben 🤤 çift çizgi şak diye çıktı karşıma. Demem o ki korunupta hamile kalan ben işinizi riske atmayın test yapın varsa vardır yoksa zaten stresinden kurtulmuş olursunuz