omerinannesi0509 Arkadaşlar bebeğim 3 aylık oldu sürekli burnunu kaşıyor sert bir şekilde acaba alerjisi mi var?
Deletedmom772 omerinannesi0509 alergisi ola biilir belki bazi şrylere karsi.doktora gorundunuzmu. kasiyarken agliyomu ?
TazecikbirAnne omerinannesi0509 Canım benim kızım da 3 aylık sürekli basını kasıyor yüzünü kaşıyor kanatiyor düşün ama yüzünü fln tanıma zamanıymş ondan öyleymiş öyle biliyorum ben
omerinannesi0509 Deletedmom772 yok canım ağlamıyor ama kıp kırmızı yapıyor burnunu cuma günü randevumuz var bakalım ne dicek
Betiferi34 omerinannesi0509 süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir.yiğenimin de böyle başlamıştı.önce burnu sonra gözleri kaşındı,ağız kenarları ve burun çevresi kızarıyordu
Deletedmom772 omerinannesi0509 ya alerjisi ola bilir ya canim kiyamam ona.belki kasiniyo toza karsi falan
omerinannesi0509 Betiferi34 çok şükür kızarıklık yok ama burnu fena kaşınıyor 🤷🏼♀️ Bende süt alerjisi olduğunu düşünüyorum
omerinannesi0509 TazecikbirAnne bizimkisi ama kasten burnunu kaşıyor bayadır öyleydi ama bu ara yoğunlaştı bakalım doktorumuz ne dicek
Yazilimcianne Büyük ihtimalle alerjisi var canım kızımın toza alerjisi var biraz maruz kalsa hemen hapşırıyor ve burnunu kaşıyor.