Meraba,kızlar bebeğim 9-cu ayında ama oturamıyo,ayakda duruyor tutduğumda,ama onda da biraz sallanıyor sanki. Oturtmak istediyimde öne doğru düşüyor,ha bide bebeğim 37 haftalıkken oldu,Budda erkən doğuş oluyor. Bununla alakasi ola bilirmi acaba. Sizde böyle bişey yasadınizmi? Korkuyorum oturamaz,yürüyemez diye, vitaminlərini de atlatmadan veriyom masaja bile götürdüm 10 gün. Artık neyapa bilirim