dilaras23 ayaklı hoppala zıpzıp dediğiniz seyi hiç kullandık bilgim yok, 6.aydan 8.aya kadar yurutec kullandık oğlum şu an 22 aylık bir sorun yaşamadık çok şükür. Ama hoppala dediğiniz şey sabit bi yerde duran bi ürün sanırım, yani yürüteç ile kendi kendine dolaştığı için daha çok oyalar bence. Yine de burda yurutec güzellemesi yaptığımı düşünüp linçlenmek istemem ama benim fikrim bu yönde.