elifikra0910 Kızlar sezaryen sonrası iç dikişler sizindr arada sızlama yapıyor mu ve dikiş kabuk tutuyor mu
elifikra0910 Yenibirannecik kabuk frlan tuttumu arada yanıyor benimde 13 gün oldu aldırırken iyi dedi ama
yagizalptm Kızlar benimde estetik dikiş yapıldı bu gün 4.günümdeyim ne yatakta rahat dönebiliyorum ne kendim kalkıp yürüyebiliyorum sizde durumlar nasıl
elifikra0910 yagizalptm başlarda bende öyleydim ama bünye meselesi çabuk topladım ben şimdi 14 gün oldu kendimi zorlamadan işimi yapıyorum
yazsmom Ben 10 ay oldu doğum yapalı ilk 15 gün bunları yaşamanız çok normal, uzun süre karnın dış kısmında hassasiyet oluyor ama tahmini 3-4 aya doğru hepsi tamamen geçmiş oluyor. Korkmayın, telaşlanmayın hiç hatırlatmayacaksınız bile♥️
elifikra0910 yazsmom acaba sizindr kabuk tutan yer acıyormuydu yada yanma korkuyorum iltihap olur die gerçi iyi dedi doktor dikişleri alırken ama