birpatiningolgesinde Selam anneler. Arkadasımın 4 aylık bir kızı var kolik bir bebekti hala gaz sancıları devam ediyor. Aynı zamandada sürekli kabız zeytinyağ falan kullanıyor ama faydasını göremiyor pek kayısı püresi için çok mu erken 4 ay sizce?
Aslananne1 birpatiningolgesinde Bn 4 aylıkken ek gıdaya başladım kayısı püresi veriyordum hazr olanlardan hipp
Yenibirannecik birpatiningolgesinde sadece anne sütü aliyorsa 4 ay erken gibi. benim kizim anne sütü+mama kullaniyordum sut alerjisi var diye 5. ayda başlamıştım ek gıdaya doktoruna sorsa daha iyi olur bence dokunmasin minişe ☺️
birpatiningolgesinde Yenibirannecik mama anne sütü birlikte alıyor yani anne sütünüde çok almıyor açıkcası, doğru diyorsunuz bi doktoruna danıssın kontrolünde 🤗
Aslananne1 birpatiningolgesinde ayrıca mama alıyorsa mutlaka değiştirsin her mama her bebeğe yaramaz bazı mamalar kabız yapıyor