Merhaba benim 3 aylık bı bebegim var biz bı enfeksiyon atlattık idrar yolundan dolayı 1 hafta hastanede yattık çıkarken temiz çıkmıştı kültürde üreme olmadı demişti aradan bı 20 gün falan sonra nefrolojiye gitmiştik bobrek büyümesi var diye enfeksiyondan yattığımızı duyunca idrar istemişti onuda verdik o idrar kültüründe üreme oldu diyo başına gelen varmı bu ne demek yine mi hastaneye yatacağıx ne olacak