Hndsmom Aptamil kutu almıştım içindeki poşeti saklama kabına koydum. Yan yatmış bi kısmı saklama kabına dökülmüş bir şey olur mu acaba
Meri-Mel Hndsmom Ben saklama kabına alıp yanıma öyle yaşıyorum cam kavonoz gibi bişicik olmaz canım korkma ☺️
Hndsmom Mlkkrm temiz canım ya bi yerde okumuştum o alüminyum gibi olan poşetten dökülürse bozulur diye o yüzden sorayım dedim
Hndsmom KaynanaYiyen ay rahatlattınız beni ya ne bilim öyle bi şey okudum poşetinden çıkarsa bozulur diye . Aptamil kullanıyorsunuz değil mi
Evaninanasi Hndsmom ben de vakumlu cam saklama kabında saklıyorum ama plastik de olabilir. Cam daha sağlıklı. Marka fark etmez zaten aptamil de bozulmaz çok uUn süre ağzı açık kalmadığı sürece. Hatta bence açıldıktan sonra o poşetlerde daha çabuk nemleniyor
Hndsmom Evaninanasi katılıyorum size açık daha havalandırılmış oluyor bi sorayım dedim yine de çok teşekkürler