Merhaba hanımlar bebegim 3 ay 5 günlük 3 gün önce hastaydı hastaneye götürdüm ve gaz var diye lavman verdiler ama o günden beri bebeğimin ishali geçmiyor bugün iyice arttı gibime geliyor emziriyorum 10 dakika olmadan çıkarıyor çok sıvı ve çok az çıkarıyor. Sancısı ağrısı huysuzlugu falan yok rengide anormal değil ama bu lavmanin etkisi ne zaman geçecek ve nasıl geçecek başına gelen var mı ne yapmam lazım hiç bilmiyorum. Bu arada yaparken çok ikinmiyor hemen yapabiliyor