Gme1709 Merhaba, ben hamılelıkten önce aşırı takıntılıydım sürekli intim jel vs kullanırdım ve bıraktığımda hemen kaşıntım vs olurdu (asla kullanma vajinadaki florayı bozuyor jeller) hamilelikte bıraktım enfeksiyon oluştu doktorum fitil önerdi doğum sonrası lohusayken yine yaşadım aynı fitili emzirdigim halde kullandım doktorumun onayıyla herhangi sorun olmadı ve 1 hafta kullanıyorsun gecıyor hemen. İsterseniz fitil danışın