Bebeğim 1 yaşında yarım saat önce markete gittiler eşimle hiçbirleri yoktu eve geldiğindede öyle ama 10 dakika sonra kendini sıkarak ağlamaya başladı sanki birşey ısırıyormuş gibi nazar diye düşündük okuduk hatta ama tekrar kendini sıkarak ağladı üzerini vs çıkarıp baktım hiçbişey de yok gün içerisinde büyük tuvaletini de yaptı normaldi ama bir anda kabız olabilir mi veya gaz sancısı mı var anlayamadım bilgi verirmisiniz?