Hanımlar merhaba bu uyuzla ilgili 2. Postum ay hayatımda ilk defa oldum psikolojim çöktü ağlamaktan helak oldum yemin ederim ya. Sütüm gelmiyor cildiracam.. bebeğim 3 aylık eşim annem ben uyuz olduk eczaneden karışım aldık 3 gün surmemizi istedi eczaneci bugün son gün süreceğiz ama şöyle bir kafama takıldı dün ben regli oldum pijamam gece kan olmuş mecbur üstümü iç camasirimi değiştirdim ama değiştirmeden tekrar kendimi kremledim burdaki postlara bakıyorum ustunuzu 3 gün çıkarmayın yazıyor acaba tesirini falan mı kaybediyor krem sıkıntı olur mu? Herkes pazartesi yıkanacak ben tedbir olarak yarın da kremi kullanıp salı yikanacagim. Birde ikinci sorum olarak 2 kutu yapmış eczaneci bu karışımı biz 4 kişi kullanıyoruz bebeğim dahil. Acaba tesirini kaybeder mi? Herkes 1 kutu mu kullanmak zorunda ? Ay evi baştan aşağı temizliyorum yetmedi temizlik badana yapıyorum.. yatak odamı kilitledim heryerini sirkeye çamaşır suyuna batırıp bugün salonu kitliycem annemin odasında kalacagiz yarında annemin odasını kilitleyip salonda kalacağız hepimiz 🥺 Uzun oldu üzgünüm çok kötü psikolojim dleirmek üzereyim.. kükürtlü sabun aldım bu arada bebeğimi ve herkesi bunla yikayacagim birde sirke dökücem durulanırken