Rez bende hep yıkardım yeni doğanken ya da pamukla silerdim suyla ıslatıp şuan ıslak mendil kullanıyorum böyle batırıncada sadece alt yıkamakla rahat etmiyorum anca yıkıcam her yerini bu nasıl bi sızdırmaydı ya hala şoktayım bezi açtığım gibi eşime yetiiiiş dedim hemen bebek kovasını doldurmasını söyledim🙈