alpinannesi__ bizde üşütmüşüz baya da
4 saate 1 calpol verdim , bide ıslak bez koydum alnına vs ( ama soğuk değil dikkat edin )
Burnu için de 2-3 saatte bi sıcak suyla yüzünü yıkadım , hapşırdıkça çıkardı . aspiratörle de çekebilirsiniz baya rahatlar
Kendim de 2 sarımsak içine 5 damla limon , 1 tatlı kaşığı bal koydum akşamları tükettim , bol bol emzirdim .
3 günde çok şükür azıcık burun akıntısı kaldı 🙏