Uzayyy Merhaba hastanede doğumda giymek için almıştım. 1 saat fotoğraf çekinmek için giyildi. Onun dışında kullanılmadı . Fotoğraf paylaşacağım . Düşünen olursa orjinal fotoğraf atarım