SaFrac minikailem01 Emzirme ve sağlıklı beslenme. Sezaryan oldum 4ve 5ayda da evde egzersiz yaptım. 11aylık bebeğim. evlenmeden önceki kilomdayım. Emziriyorum çok yiyorum psikolojisinde olursanız veremezseniz acıkırsanız yine sağlıklı şeyler tütketin ve porsiyon kontrolünüzü sağlayın.
Sevalli55 minikailem01 boşverin kilo hertürlü gider bebeğiniz sağlıklıysa ve güzel bi emzirme döneminiz varsa en güzel hediye bu🙏🏻
ipekkagan Doğumdan sonraki 15 günde 10 kilo verdim.Sonra hiç veremedim 5-6kilo fazlam kaldı.Emzirdiğim için yiyorum sürekli,veremiyorumm.Ben de burda bekliyim
kivi2111 Aydan sesleniyorum 4. Aydan itibaren uyku atakları başladığında kucağa alıp yürüyerek verdim 👍🏻🥲
yetooo Newmother07 bende öyle ama garip bir şekilde eski pantolonlarımın bluzlarımın elbiselerimin içine giremiyorum ayrıca göbek de kaldı 🙄🥹😓
ipekkagan minikailem01 Ek gıdaya geçince daha az emerse belki veririz ne bileyim çabalamadan da olmuyor.Karbonhidrat çok tüketiyorum ben doymuyorum 😂
fatma___ Doğumda 15 kilo gitti gerisi kaldı gitmiyor 15 kilo fazlam var daha hele göbek olduğu gibi duruyor
alsia_12 SaFrac nasıl egzersizler yapıyorsunuz bende sezeryan oldumm sizin gibi ve şu an 4 aylık oldu kuzumm
Birdunyabircennetannesi minikailem01 Hiçbir şey Kolik bebeğim vardı Hamileyken 20 25 kilo almıştım İştahım çok yerindeydi Oğlumun gazından koliğinden iştahım kesildi 3. Aydan sonra kendi kendine gitti ve baya gitti 42 kiloyum şuan keşke biraz gitmeseydi tahtaya döndüm resmem
Busrag10 Hamileyken 16 kilo aldım kızım 1 yasında 26 kilo verdim emziriyorum ve kızımla hergün bol bol yürüyorum hic bisey yapmadım cok fazlada yiyorum 66 kilo ile hamile kalmıstım suan 56 kiloyum
Snur1 Busrag10 hayal gibi inşallah bende veririm yaa. 64 kilo ile hamile kaldım 80 le doğuma gittim 2 hafta da 10 kilo tamamen gitmişti 6 kilom kaldı inşallah gider ya
Busragokceberra minikailem01 Hamileyken 5 kilo aldım sadece sonra üst olsun diye alınca veremedim.Emziriyorum diye de saldım kızım 2 yaşa gelince başlamaya karar verdim Nisan bu yana da diyetteyim sporla beraber -23 kilo verdim.Daha da vermek istiyorum ☺️💪
Elifkurtulduuuu minikailem01 48 le hamile kaldım 68 le doğuma gittim doğumdan sonra 58 e düştüm 2 aylıkken bebegım 53 e düştüm 5 aylıkken 49 a düştüm hiç bişey yapmadım durmayan kilo durmuyor
leylagokcemom Gün içinde kavhaltı akşam yemeği iki öğün yapıyorum ekmek yemiyorum paketli gıda yok hele gece emzirmeye kalkınca çok yiyordum su içip uyumaya devam ediyorum haftada 3 kg verdim akşam 8 den sonra bişey yemiyorum kefir içiyorum içim kıyılırsa
gic minikailem01 50 kilo ile hamile kaldım 75 kilo ile doğuma girdim sezaryen oldum haziran ayında. Doğumdan cıktıgımda ödemlerim vs gitti 1 hafta sonunda 65 kg idim. Şuan 60 kgyum ama hamıle kalmadan önceki halim gibi gözüküyorum. Günde 3 öğün besleniyorum bol sıvı tüketiyorum. Karbonhidrat ve şekeri aşırı tüketmiyorum baya verdim kısa sürede sadece emzirdiğim halde. Güzel beslenmek ve bol sıvı tüketmek cok önemli. Emziriyorum diyip her şeyi ye diyenlere bakma önüme cips koyup süt yapar diyen gördüm ben düzgün beslenirsen sütünde olur kiloda verirsin mis gibi. Tabi kan değerlerinde çok önemli mutlaka takip et.