Kızlar bebegim 3 aylık başımdan bu gune ıncıa bebek köpük şampuanı kullanıyorum. 2-3 kezdir farkedıyorum ki duş sonrası bebegımın özellikle kaş cevresi ve yuzunun belli yerleri vudundada aynı sekılde kızarıklıklar oluyor 20 dk içinde geçiyor ama sebebıni anlayamadım. Sert bıseyle sürtmüyorum banyo yaptırırken elimi sürerek yıkıyorum bebegimi. Şampuan içerik olarak temiz bi şampuan.