nescafebagimlisi Oburiks hahahaha bende sizin gibi düşündüm başta almicaktım sonra kafaya taktım gittim aldım ajdkajs
ayse74fe Sadece kaşık aldım 🤣normal tabak kase ondada yiyoruz ha bunu ne zaman alırım kendi yemeye başladığı zaman çünkü cam tabağı eline veremem 🤣