Kizlar 28 aylik bir oglum var. Simdiye kadar biz hicbir belirtiden suphelenmedik ama ogretmeni otizmden suphelenmis. Belirtiler sunlarmis:
1) arabalarini yere yatarak oynama
2) kendi etrafinda donerek dans etme
3) ismi cagrildiginda bazen bakmiyor
Bunlar disinda bir belirti saymadi. Cocugum goz temasi kuruyor ve uzun cumlelerle konusabiliyor. Bir ise cok odaklandiysa inat edip adi cagrildiginda bakmayabiliyor aslinda tepkisizliginden degil. Bilemiyorum moralim cok bozuldu. Sadece bi 3 belirtiye bakarak otizm denebilir mi? Moralim cok bozuldu.