Minikkusuumm Kızlar bugün kuzenime ev görmeye gidicez ceyiz dizmede falan yardıma hiç gidememistim kendisi ceyiz alışverişi yaparken ceyisine ev eşyası almıştım sorup şimdi bugün giderken extra birşey alayım mı yoksa tatlı içecek yeterli olur mu sizce
Busra2089 Minikkusuumm Ben olsam 2 kişilik fincan takımı ve birde güzel bir çikolata paketi alırdım kuzen sonuçta 🤗
Betulalyaa Minikkusuumm bende küçük bişey de olsa ev hediyesı alın sonuçta tatlı yenilip biten bişey ama bir fincan bile alsanız her eline aldığında sizi anacaktır tekrar :)
Aleynaa12- Minikkusuumm bence küçükte olsa bı hediye alın gene yanında tatlinizi içeceğinizi götürürsunuz zaten
Duyulurum Minikkusuumm ben olsam (durumu süper iyi biri değilse) para veririm bir şey alamadım deyu. Ya da peynir nutella falan alırım 😬
Duyulurum Minikkusuumm iyi yerine süper iyi yazmayı tercih ettim bu ihtimalden dolayı 😅 ikisi de çalışan memur akrabalarıma arkadaşlarıma giderken de bir şey alamadiysam ya da almadiysam ya kahvaltılık bir şeyler ya da para götürüyorum