4ay18 günlük günün belli zamanlarında mememden süt gelmesi azalıyor ve memeden ağlayarak başını çekiyor huzursuz ellerini hep ağzına götürüyor kızıyor bağırıyor her yolu denedim beslenmem uyku mutluluk vs büyük kızımı 14 ay emzirmiştim sağlık problemim yüzünden hemen kesmek zorunda kalmıştık her çocuk her emzirme farklıymış lafın kısası anlıyorum sütüm yetmiyor artık ek gıda değilde devam sütü ya da kaşık mama kullansam mi diye düşünüyorum doktor başlayabilirsin dedi, kaşık mama mı biberon mu hangisi mantıklı olur ?