Gulkubra ek gıdaya başlasan da mama azaltma olayını 9. Aydan sonra yapıyorsun yemek yesin diye
Zaten 6. Ay sırf tadım karnını doyurma olayı yok yemekle mamayı içmeye önceki aylar gibi devam ediyorsun
Bize 9. Ayımızda doktorumuz mamayı gündüz her içişinde 1 ölçek azalt dedi gece sadece fazla içiyor gündüze göre
Benim bebeğim yaşıtlarına göre daha az sayıda ölçekte mama içti hep 7. 8. Ayda hatırladığım hafta da bir kutu içerdi 800 g lık
Fazla detaya girdim ama açıklayıcı olmuştur umarım senin için