NihalAsel Kızlaaaarrrr , kızım 7 ay 10 günlük ve su çiçeği çıkardı 😥 çok huzursuz mutsuz ateşi çıktı calpol verdim ek gıdadaydık ama beni emmek dışında iştahı yok maalesef. Başına gelen varmı biraz konuşsak 😞
Nvndmr NihalAsel ben varım 🖐 malesef ki ben zona oldum 21 gün sonra kızım Su ciceği cıkardı ne zamn gecer nasıl olur bilmiyorm 6 yaşında oğlum var ona da bulaşrmı bulaşmaz mı düşünmekten yoruldum size ilac verdimi
NihalAsel Nvndmr Allahım yardımcımız olsun inşallah çok geçmiş olsun, vitamin verdi , krem verdi calpol vermemi söyledi doktorumuz bugün 4. Gün 10 güne 15 Güne tamamen geçer dedi inşallah , baya zorlu bir süreç tabi ama hayırlısı ile atlatacağız umuyorum
Nvndmr NihalAsel evet zor baya benm kızım kaşımak istyr engel olmaya calşyrm 2 gün bişy yemedi sadece emdi ama şimdi sanki yavas yavas düzeliyr ya yüzüyle bikini popo berbat durumda kafası bacağı sırtı gögsü kolları idare eder doktor küçükken atlatsa daha kolay demişti canm kısmetlerinde varmş demekki senn benekler kabuklandımı
NihalAsel Nvndmr bizim de yüzümüz ve sırtımız baya kötü 😔 hep kaşımak istiyor elleri sürekli yüzün de kundak yapıyorum ama nafile , bugün tamamen sardı aslında 4. Gün ama demek ki bugün de sarıp azalacak büyüklerimiz öyle diyor eski den öyle olurmuş. Bazısı kabuk bazısı sıvı hala
Nvndmr NihalAsel o halleri bile cok tatlı yaa kıyamm banyo yaptımı minnoş bizim doktor yıka ama lif yapma dedi kirlnmş yıkamayı düşünyrm
NihalAsel Nvndmr çok çok tatlı ama bir o kadar kıyamıyor insan valla , bize yıkama yasak tamamen vücudundan gidene kadar banyo yasak dedi canım benim, zaten eskiler de yasak diyor su çiçeğine zararı olurmuş. Bebek ay ne kadar kirlenebilirler ki
Nvndmr NihalAsel vallah canım benm doktor yılayabilirsin dedi zaten su çiçeği olmadn 4 gün yıkamamştm olduktan sonrada 5 gün gecti ek gıda dönemi ya ellerini yemeğe sürüp kafasına sürüyor haliyle kirleniyor vallah yıkadım sanki kendine geldi ya abimize bulaştrmadan atlatsam keşke 1 sınıfa gidiyor geri kalır size nerden bulaştı acaba ben stresten dolayı zona oldum bnden kaptı da sizin peki nasıl kaptı
Panikatakanne Nvndmr zonayla su çiçeği farklı şeyler değil mi sizden nasıl bulaşacak ki ? Doktor mu dedi bunu ?
NihalAsel Nvndmr valla bizde ek gıdadayız ama şuan zaten iştahsızlık var yemiyor bende zorlamıyorum beni emiyo ve su veriyorum bol bol. İnan bize nerden geldi bilmiyorum dışarı pek çıkmam çıksam da hep bebek arabasında yani bulaştı mı yoksa geçireceği vardı da yaşıyor muyuz bilmiyorum 😔 inşallah sizin de diğer çocuğa bulaşmaz çünkü çok zor biliyorum
Nvndmr Panikatakanne canım benim göğsümün altında yara cıktı sonra içi doldu su sırtıma kadar attı cok zordu ağlyrdm resmen gittim uzmana zona olmşsn dedi bebekle gtmiştm zaten dedi büyük ihtimal bebeğe geçeçek bende şok oldum dedim nasıl yani hocam dedi sen küçükken su ciceği gecirmissin stres yapmssn bağışıklığın düşmüş zona olarak vucüdunda cıkmş dedi bebeğin temas etmişse su ciceği olack dedi ve 21 gün sonra oldu mesela ben zona oldum eşim su çiçeği gecirdiği için bişey olmadı
Nvndmr Panikatakanne farklı canm zona cok agrılı ve sancılı gögsümden sırtıma kadar attı ağlyrdm ağrıdan ama zona da kabarcıklar cıkıo içi su doluyr temas edince su çiçeği olarak bulaşıyor
Nvndmr NihalAsel zorlama canım illaki iştahları düzelecek sabır birazcık galibA bildiğim kadarıyla su ciceği 2 gün öncden yaralar çıkmadan bulaşyrmş kabuklanana kadar kız demekki yaşayacağımız varmş iz kalmadan atlatmk nasip olsun
NihalAsel Nvndmr zorlamıyorum ne yapayım emiyo beni ya şükürler olsun o da yeter🙏🏻 sürekli kaşımaya çalışıyor elleri ile yüzünü kafasını elimden geldiğince engellemeye çalışıyorum ama nafile çünkü oda kendini rahatlatmaya çalışıyor biliyorum 🥹 vardır rabbimin bir bildiği yeter ki iyi olsunlar da iz kalsın bende de var iz ana kız su çiçeği izimiz imzamız olur 🥹
Nvndmr NihalAsel Kız benim eşim üzülüyor diyor iz kalmasın beyaz tenli ya hemn belli eder diye bnde diyorum nazar boncuğu olur ☺️Ay kız benimkide allahtan emiyor cok şükür ilk görünce cok korktm ama rabbim büyük cok şükür iyileşecek sizede cokk gecmiş olsun 😘
NihalAsel Nvndmr eşlerimiz bile aynı demek ki 🥹 oda çok üzülüyor bugün daha da çoğaldı iş yerinde durup durup arıyor bakıyor kızımmmm babam diye 🥹 Allahım eşlerimizi çocuklarımızı başımızdan eksik etmesin🙏🏻 acılarını göstermesin inşallah, teşekkür ederim canım benim size de çok geçmiş olsun. İnşallah tamamen geçtiğin de birbirimize yazıp bak geçti diyelim 🥰
Nvndmr NihalAsel aynı kız valla eve gelmiş kızıma bak diyor ya amin cnm Allah bağışlasın bize sağlıkla büyütelim teşekkür ederim geçince mutlaka yazacm sağlıcakla kalın 🥰
NihalAsel Nvndmr ayyy canımmm❤️ çok şükür geçti atlattık🙏🏻 ama o gün bugündür vallahi uyku sıfır oldu 🥹 sadece battaniye ile sallarsak uyuyor 😔 destekçim olmayınca tek başıma öyle sallayıp ayağıma alıyorum , atak dönemimi azı diş sancısımı bilmiyorum daha da zor haftalar geçiriyorum😥