Arkadaşlar bebeğim ilk doğduğunda hipp ve aptamil kulandık şuanda da aptamil kullanıyor um ama malum fiyatlar çok artı bebelac sarı kutu daha uygun fiyatlı bir mama içeriği nasıl ya da memnun olan varmı aranızda daha çok gold övülüyor mama da ama gold ile aptamil arasında çok fiyat farkı yok sarı kutu daha uygun