brgl310 Hanımlar 20 günlük bir bebeğim var bir hafta enfeksiyon yüzünden küvezde kaldı ve ayrıca anne sütü almıyor maalesef mama veriyorum bu zamanda bebeklerinizin 💩 rengi nasıl olmalı bazen sarı geliyor bazen yeşile yakın normal mi acaba
Gldekpnci brgl310 sarı çok sıvı olmayan normal diye biliyorum mama yedıgı için de bazen yeşil olması normal diye biliyorum
Htcypc brgl310 sari sulu olmamasi normal yeşile geçiş dönemide oluyor ancak bununla alakali video var izlerseniz daha bilgilendirici olacak