Kızlar biz 3 ay 13 günlük olduk doğdugundan beridir aynı biberonu veriyorm tabi her ay ucunu değiştirerek 3aydan sonra farklı bi başlık almam mı gerekiyor 2 delikli intte gördüm de yedek uç getirtirken daha önce denk gelmemiştim tek delikliden versem nolacak ki