Panda27 Ben yeni anneyim 40 günlük bebeğim var emziriyorum acaba kefir içsem sütume veya bebeğe zararı olmaz dimi gaz yapar mi
Minel-inannesi Panda27 kefirin gaz yaptigini hic duymadim. Bunyeden bunyeye fark edermi bilmem. Bi icin gozlemleyin kendinizide bebenizide. Ben ek gidaya basladigimizdan beridir kizimada iciriyorum kendimde iciyorum bisi olmuyo.
Merhaba05 Panda27 kefir laktoz içerdiğinden laktoz intoleransınız varsa şişkinlik ve gaz yapar. Ama loktoza karşı bi hassasiyetiniz yoksa kefir bağırsak hareketlerinizi düzenler, yararlı prebiyotikler içerir faydalıdır.