beyzacmvrc prensesannesi1_ kesik kusması normal süt yarıyor derler sarı kusmasindab su an korkmayın çünkü sütünüz şu anda sarı geliyor ilk 5 gün falan
Panda27 prensesannesi1_ Korkmayın bebeğinize sütünüz yariyo demektir sütünüz fark ederseniz eğer şuan sarı şekilde geliyordur sağlıkla büyütün inşallah 🥰
laviniia prensesannesi1_ bu çok normal çünkü ilk günler süt Sarı gelir sonra beyaza dönmeye başlar, bu Sarı gelen sütler çok çok önemli sağabiliyorsanız sağıp ilerde verebilirsiniz
Postal beyzacmvrc Katılıyorum doğru söylüyor arkadaş benim de öyleydi ilk günler doktor ola bilir bir sıkıntı yok dedi
Meriskus prensesannesi1_ bazı bebekler kusar benim kızda öyle 6 aylık olcaz hala kusar 😀 can sıkıcı ama yapcak bşseu yok alıştık