7,5 aylık kızımla ek gıda sürecini bazen blw bazen kaşıkla ya da sebze filesiyle yedirme şeklinde yürütüyoruz. Fakat özellikle blw yaptığımız öğünlerden sonra bebeğimizi temizlemek işkenceye dönüşüyor. Giydirip soymak ayrı dert, yıkayıp temizlemek ayrı dert haline geldi. Özellikle giyinip soyunmayı hiç sevmiyor. Sürekli ağlayıp bağırıyor. Bu süreçte yemek sonrası bebeği temizleme açısından pratik tavsiyeleri olanlar paylaşırsa çok sevinirim 🙏🏻