Merhaba, kızım 6 ay 4 günlük. 5. Aydan itibaren doktor önerisiyle ek gıdaya geçtik. Tadımları bitirdik. Fakat süt alerjisi olduğu için yoğurt ve peynir vermedim. Alerjisi ise şu şekilde. Kakada kan yok. Mukuslu yapıyordu ve yeşil. Ayrıca kaşıntısı vardı. Bir de hırıltılı nefes. Bunlar da şu anda azalmış durumda. O yüzden yoğurt ve peynir vermeye başlayacağım. Yumurta sarısı verdim bu arada. Sorun olmadı. Sadece hangi peyniri vereceğimi bilmiyorum. Kendim mi yapmalıyım yoksa hazır mı almayalım? Hazır alacaksam ne almayalım? Yoğurt yaparım evde zaten. Ondan mı vermeliyim? Şimdiden teşekkürler :)