Kızım 3ay 24 günlük, gündüz uykuları doğduğundan yok denilecek kadar azdı amma tek tesellim gece uykularıydı
Her akşam 7buçuk,8 de uyuturdum hiç şaşmazdı sabah 7e kadar, gece de iki üç defa kalkıuordu , beslendikten sonra uykuya devam ediyord
Son bir haftadır gündüz tek ya iki uyku yapıyor 2-3 saat , akşam 8de uyanıyor geceler uyymuyo, uyususa bile 3de kalkıp yeniden devam etmiyor oynuyor mız mızlamiyor
Beşik sallamaktan yoruldum
Gündüz uyku yapması güzeı de gecelerı niye böyle oıdu anlamıyorum
Zaten 3-4 saat gunduz uykusu olmalı değilmiydi??şimdi uyuyor 3 saatini tamamladı, uyanmadı ama
Yeniden düzen sağlaya bilirmiyim sizce?