Kızlar meraba napıcağımı bilemiyorum artık 18 aylık oğlum çok sinirli istediği bişey olmadığında kafasını yere duvara vuruyo kızıyorum engellemek istediğimde daha çok yapıyo ama kendi haline bıraktığımdada dikkat çekene kadar vurmaya devam ediyo ne yapıcam bilmiyorum nasıl unutturcam aranızda bunu yaşıyan varmı benim oğlum erken doğdu 32 haftalık 15 gün küvezde kaldı birde şunu sormak istiyorum diğer çocuklara karşı ilgili çocuklarla oynamayı çok seviyo hayvanları çok seviyo göz teması uzun uzun kuruyo yaptığımız şeyleri tekrarlıyo taklidimizi yapıyo fakat ben seslendiğimde ismine bazen bakıyo bazen bakmıyo ama bi başkası seslendiğine hemen bakıyo garezi banamı yoksa bi problemmi var insanlarla iletişimi çok iyi insanların yanına gider onlara kendini sevdirir oyun oynamak ister istediği şeyleri eliyle gösterir anne baba dede nene bay bay gel bunları söylüyo kızlar nolur yardımcı olun kafayı yemek üzereyim benim hatammı onun bu kadar öfkeli olması