Bence böyle şeylere pek takilmayin benim bebeğim hiç yüz üstü yatmadı maksimum 5 dakikaydi hemen ağlardi şuan yüz üstü uyuyor hep ağlardı o pozisyonda çok iyi hatırlıyorum ama şöyle her bebek farklı şuan 1 yaşına girdik hiçbir sıkıntısı yok aksine emeklemedi çok uzun süre 1 ay önce emekleri ve şuan yürüyor yani böyle şeylere takılıp kendinizi üzmeyin ben çok üzülmüştüm emeklemiyo diye bile hiç gerek yokmuş inaninki