Hayalleriniz ne?
Örnek vereyim. Mesela benim
2-3 yaşına geldiğinde ilk cümlelerini , anne diye bana koşması hayali
4-5 yaşlarında meraklı ve ilginç sorularına cevap vermek , anne gökyüzü neden mavi? Gibi
14-15 yaşlarında onunla oturup kahve içmek sohbet etmek
Gibi hayallerim var 🥰
.
Sizin var mı? Neler?