Ya ocean marka demir vitamini kullanıyoruz, dün denemek için 1 damla verdim sağ yanağı hafiften isilik gibi bişey olmuş, kavınvalidemlerde kalıyoruz ev taşıdığımız için, üşür diye 2-3 kat giydiriyorum biraz soğuk çünkü o yüzden mi oldu.Büyük çişinde bir sıkıntı yok, küçük çişinde de bir sıkıntı yok. Vücudunda da bişey yok ama yüzünde minik minik kabarcıklar var. Yaşayan var mı bu durumu, demir vitamini kullandığınızda sizin de başınıza geldi mı bir tek ondan şüpheleniyorum çünkü